#chatbox Tumblr posts

  • thekingofchungus
    24.05.2022 - 21 hours ago

    next asshat who even tries talking over me gets fuckin strangled sorry toots that’s how it is xx

    #chatbox #[ no rebwogs pwease ] #displeased cat noises #fastest ways to piss me off 1) calling me a girl ( patronizing ) 2) speaking over me when i am clearly still talking for any reason #you cannot say you listen to someone and then do this shit and have internal unexamined excuses for doing this shit #don't fucking talk over me. ever. i will gut you
    View Full
  • tsubomipsycho100
    23.05.2022 - 2 days ago

    theme malers who add little interactive widgets into the themes my beloved

    #like the little chatbox in my theme is so super cute in in debt to the theme maker for my life forever
    View Full
  • thekingofchungus
    18.05.2022 - 1 week ago

    *writes abt oc trauma bc mine's not as compelling or empathizable I guess*

    #chatbox #not exactly displeased cat noises bc im good now ( ??? aside from me being a terrible morning person ) #felt like shit last night tried writing oc angst idk what i was doing. #i just felt. bad. abt life things. and i needed it out of my system but it felt so different from my own situation #maybe bc i feel like its too pathetic and painful and mundane to write abt. #now here i am. 10 am. too exhausted to do anything but get on my pc. again. #and if im told to do anythibg else im going to wretch #i wanna close myself off into work and do nothing else but i know NOT skipping breakfast will help me sm more #its just a matter of Can I Be Fucked To Do This #ughhhhhh ive been so tired. back to work
    View Full
  • thekingofchungus
    17.05.2022 - 1 week ago

    regarding blizzard’s downright satirical dIvErSiTy chart... whether you think marginalized groups not conforming to an oppressively established norm because of their natural identity makes them good/bad doesn’t matter. you’re judging groups for not conforming to an oppressively established norm because of their natural identity. and that’s what needs working on.

    #chatbox #im honestly kinda enamored with it its like. it so perfectly displays whats wrong with modern misconceptions abt representation #with not a HINT of sarcasm because why would there be #activision blizzards diversity tool #fucking help me #and there's also this energy of like...idk. #''this agender person is more Gender Identity than this demigirl person!'' #''this black person is more Ethnicity than this asian person!'' #like brother i still don't get that how are you MEASURING Ethnicity....like how much they identify with it? how ''visible'' it is on them? #it is incredibly...EVERY kind of prejudice they were trying to ignore thanks #😭😭😭
    View Full
  • thekingofchungus
    17.05.2022 - 1 week ago

    i need to start packaging meals early in the morning and stashing them in my drawers to eat throughout the day. not sure how much i like pausing my work or mental stability to look at people i’m uncomfy around

    #chatbox #eugh. exhausted over things i dont got time to sort out currently #displeased cat noises #i need to get back to work. maybe i should make myself a hot cocoa its been a hot minute
    View Full
  • brainisafk
    14.05.2022 - 1 week ago

    Back with the others! Just in time to leave them all behind again! Ugh!  >.<

    The dungeon itself was kinda fun but I hate all the bosses. That’s all I’m gonna say on that.  >.>

    He just wants a long vacation after this where they can all chill out and he won’t have to leave them behind to face who-knows-what dangers without him.  >.<

    #ff:xiv#ff14#ffxiv#ffxiv spoilers#kiett #i thought it might leave him with the twins at least but nope! #had to laugh at alisae though XD #missed the chatbox though gonna have to screenshot it from the journal >.> #ugh this is all being so much >.<
    View Full
  • thekingofchungus
    11.05.2022 - 1 week ago

    man m tired

    #wanted to sleep all day #arghhhhhhhhhhgrhghhhhh#chatbox #now would be a good time for a hot cocoa i havent made mself one in ages
    View Full
  • 8kh
    09.05.2022 - 2 weeks ago

    I believe it was a cop x thief asmr

    that’s honestly sexy

    #and can i just mention how wild his chatbox is #the power that man holds #he’s so sexy #✉️¹ — incognito. #hotmail.
    View Full
  • thekingofchungus
    03.05.2022 - 3 weeks ago

    im 19 and im already 55 don’t ask me how that works

    #chatbox #can i at least get sexy grey hairs. ive been told i have One but i haven't seen it #can i be a dilf spiritually
    View Full
  • thekingofchungus
    03.05.2022 - 3 weeks ago

    ok sooo happy mermay!! i know these past few years ive been too busy to post as many fish dudes as ideal, which is a shame

    except this time, i’m still in the middle of taking + doing commissions, some of which i’ve been wanting to get to for quite a while now ( mental health and outside stuff and technical difficulties kept me occuppied ), so while i’ve had a lot of plans floating in my head, I want to prioritize on those first and foremost!

    but im still open for art, even if my current schedule has me busier than usual, so dm me for examples/prices/what youre looking for if you’re interested! and for the hell of it, 15% off for mermaid ocs this month. this has been your update of the whatever

    #chatbox #bada boom i made the post now i will hop back to work #ty to my commissioners' for their patience T - T #if i find idle time and im feeling up for it i would wanna do merm oc things #but yeye this is basically it
    View Full
  • thekingofchungus
    01.05.2022 - 3 weeks ago

    yesss i know its may i know its mermay. yes i know tis the season for hot fish men just gimme 1 day to be able to switch out of red/black edgecore mode it’s been a busy month

    #chatbox #i planned. considerably. but then i had work. considerably #amongst other things. considerably #more on this tomorrow just gimme like 1 more day !! i have had to balance a lot TT - TT #you're going to see the return of a classic fishy lad
    View Full
  • yourstrulyem12
    01.05.2022 - 3 weeks ago

    Sometimes this is what happens, I indulge in a real deep conversation with a stranger online and end up realising I was typing down poetry on chat box all this while. And I get lost in the poetry, losing another connection or person to talk to.

    ~em.

    #dark academia#writing ref#aesthetic#art #poems and poetry #my poem #poets on tumblr #gen z shit #chatbox#daily poem
    View Full
  • especdreamy
    30.04.2022 - 3 weeks ago

    Been getting around to shifting from Streamlabs to StreamElements and god OBS can be so hard to navigate for me.

    #Dreamy talks #Maybe its jsjsut me but OBS overlay is so confusing to me 😭 #Streamelements also offers better customization when it comes to chatboxes n shit... #I can add a gay little outline to the text and use a different font so it smore readable and has a gimmick hashtag yasss
    View Full
  • viralarcadian
    29.04.2022 - 3 weeks ago

    i think my biggest hurdle to actually building stuff in pepsi is that the ui for moving things and changing the sizes of things is.. not good. and there isn't a way to visually look up models in the actual game. literally have to have a browser window open for that

    im well aware that it's because of engine limitations and junk, but my dream would be an in-game catalogue of item IDs that i can look up keywords in to find what i want that has actual pictures of the model(same for custom blueprints), and to be able to like. fuck i dunno, click a button in said catalogue and let me place it anywhere i want on screen w my cursor instead of summoning it directly where im standing and risking becoming trapped in it. and if i wanted to delete an object i could right click it and poof! gone!

    i kind of want it to work like happy home designer basically

    #like the actual way to place objects is thru the chatbox its a little bit of a nightmare #same w deleting them
    View Full
  • chatterboxes
    27.04.2022 - 4 weeks ago

    ╔═════ ∘◦ ⛧ミ ◦∘ ══════╗

    About me

    ➽───────────────❥

    I go by Montgomery or Wilbur (Trying out Monty rn bc it feels nice)

    I'm 16 rn but I'm almost 17

    I'm like constantly lonely so if yall want to feel free to msg me, check my dni/byi first though

    My pronouns are He/They/It/Ram/Doll/Void mainly but I do have others

    My carrd

    «────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»

    byi

    ➽───────────────❥

    I'm a safe space for anyone, feel free to talk to me abt w/e

    I make a lot of kms jokes so be careful!!

    I cuss a lot

    Sometimes I forget tone (even tho I also need it) so if you're even confused please just ask, i don't mind and i will clarify!!

    I talk a lot lol, it can be abt nothing or literally everything

    «────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»

    DNI

    ➽───────────────❥

    Basic DNI criteria

    - 13 +23

    Endogenic systems

    Cishet men bc theyre scary lol

    pro ana, e/ds, or s/h

    anti recov

    pro shippers

    anti xeno or neos

    trumeds bc you guys are also scary

    «────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»

    My Tags

    ➽───────────────❥

    #chatterart

    #chatterwriting

    #chatmusic

    #chatbox

    #chatterblogs

    #chatterrambles

    ╚═════ ∘◦ ミ⛧ ◦∘ ═════╝

    View Full
  • thekingofchungus
    22.04.2022 - 1 mont ago

    no. try again.

    #WHY CANT IT FUCKGIN SPELL #neuralblender#ai generated#unreality#chatbox #phooenix wigiah attorine
    View Full
  • thekingofchungus
    22.04.2022 - 1 mont ago
    #WHIITE DU DE #WHITE DUDE #the new neural blender is fucking hilarious #BUT CRONOS AND HYPERION ARENT FREE ANYMORE? GAHHHH? #rhea is a riot though #friend and i were fucking around and it led to me being like #''neuralblender make me a white dude'' #and by god it did #chatbox#ai generated#unreality#neuralblender
    View Full
  • thekingofchungus
    22.04.2022 - 1 mont ago

    i went to a mcdonalds bathroom like last saturday without anyone rly with me and the urge to go to the men’s room for once 💀💀💀

    #i didn't bc like. yknow. amongst other things #but just THE CHANCE!!!! GRAHH!! i had some large fries #when can i get a big mac? i'd like a big mac. thats like 3 slices of bread #chatbox#ftm #been feelin v transmasc as of late. i should wear my blue gown #its a very nice light blue. its harder to eat food in but its very nice and assuring
    View Full
  • thekingofchungus
    22.04.2022 - 1 mont ago

    yea i got a mentally ill blorbo in my head.....yea hes a goth boy. goth scientist projection boy. yes he’s actually a giant sea demon

    #chatbox#nathaniel veliath #am just fuckign thinking abt him it helps
    View Full
  • thekingofchungus
    21.04.2022 - 1 mont ago

    aa this song/thing hits too close to home for me. think i’ll pass it over to the mentally ill gays in my brain

    #chatbox #i do this. so often #and i joke but it is legit my coping mechanism #bc then i can cope through writing my ocs' experiences and voila! helps me feel less confronted; less judged #and i still work my feelings through the thing #its very fun alongside funny #blorbo from shows #blorbo from my brain #box's ocs(?)
    View Full