#finshing Tumblr posts

  • amerakandreamz
    20.05.2022 - 2 days ago

    2400 words today!

    I hadn't written since Monday so I needed to refresh my mind, to get back into it... I felt I had to reread the earlier notes. But my mind didn't want to focus. Maybe some leftover covid brain.

    Also I was kind of like is this straying too far... doesn't feel right... the tone or sth. Probably my bc i wrote the previous several sections just after covid. Was this the right path to take. Specifically was it the right decision to bring Ali along...

    How much is a right decision. Just a different one. This way it does put more pressure on the characters. Adds Ali and Amber's dynamic. Which... maybe that's too much oc focus. It kind of makes sense in other ways... leading up to the climax....or next part. Ali kind of puts a wrench in the works but maybe that's a good thing. Conflict wise.

    Investigation.... I want it to not seem rushed but i also want to streamline it a bit, get to action, parts im interested in... hence this section. Now hopefully next part .. will get to the heart of things

    Of this section anyway.

    I think I may have finished this chapter. Seems like it needs to end to really focus on the next part. This chapter seems pretty long but we'll see. Seems like we're overdue for a chapter.

    #writing#fanfic#generation #next..... #this vibe of veneer of pleasant suburbia.. #pull it off.. #could've dwelt on it more #but i need to get things going #writing takes so long #i have to finsh this ine
    View Full
  • jackrabbitartx
    19.05.2022 - 3 days ago

    18-19/5/22

    #sorry for blanking i have one week after today to finsh my course soooooo #but i needed a break so i doodles on this paper i accidently wated lol #me op#doodles#traditional#daily doodles #oc: jackabee sadler #oc: jaquerabbit sadler #oc: theo long #oc: birdie sinclair #oc: raevyn sinclair #oc: robyn sinclair #lester sinclair
    View Full
  • bigqqueue
    19.05.2022 - 3 days ago

    I gotta get back to the exam lol

    #what if i told you i didnt watch the stream 😁 I'll catch up after i finsh this lol #so yes i just saying shit with no grounds
    View Full
  • meatpope
    19.05.2022 - 3 days ago

    according to my google docs, tomorrow will be a year from the day since i started writing my first terror fanfiction. which i still haven't actually finished, despite having started and finished a lot of other things since then.so let's all reflect on that for a bit.

    #i would actually LOVE to finsh it the fic in question is very important 2 me #one day........................
    View Full
  • vampstel
    19.05.2022 - 3 days ago

    The Rei brainrot so strong it’s making me forget all my priorities

    #My brain malfunctions at the sight of pretty gnc boys so like #😳 #Haha wdym I have a video to edit?? Haha no I think you mean I have a drawing of Rei to finsh #And by drawing I mean several
    View Full
  • prostatenotpro-state
    17.05.2022 - 6 days ago

    Read a book on flies and the author mentioned multiple times how males prefer females with large round bellies, conforming once again my theory that you guys are the modernity-corrupted weirdos and I’m just normal/s

    #this is a joke #the second part I mean #I am trying to get back into reading more and just finshed one on flies #theirs also the whple giving your partner offerings of food thing
    View Full
  • cantsaythetword
    15.05.2022 - 1 week ago

    This moonknight fic is gonna be LONG I'm so sorry I didn't realise it was gonna be this many words...

    #he speaks#mine #like I'm not even finshed at its over 1.5k #jesus christ #like I know it's not long in the fic world #but holy shit it's long for me
    View Full
  • jupiters13thmoon
    12.05.2022 - 1 week ago

    Watching it get more and more personal in the headers cause it’s getting more personal for Chloe is damaging

    #shara wheeler#iksw#iksw spoilers #l havent finshed it yet no spoilers please #chloe green
    View Full
  • ofamess
    11.05.2022 - 1 week ago

    I’m having mitsuri  & Obanai  feelings right now. 

    #x. ooc #Just finshing getting stuff for mor icons and I have to be this sad again
    View Full
  • meanya
    10.05.2022 - 1 week ago

    Never thought I'd see the day that Tumblr would make me regret not finishing reading Bram Stoker's Dracula in high-school but here we are

    #I wanna participate in the festivities but I only got like halfway through the book... #damn#anya rambles #maybe i can get it as an ebook or an audio book or something and finsh it #dracula #bram stocker's dracula #dracula 1897
    View Full
  • sancocnutclub
    09.05.2022 - 1 week ago

    I’m ALMOST done and my I don’t have time tonight to finish but so god damn thrilled by the look of it so HERE one last wip

     @caught-in-the-filter @killian-whump @hollyethecurious @wyntereyez @justanother-unluckysoul @mischievousgraxaim​

    heehee

    #wip#captain pan #i'm sooooooooooooooooooooo excited #that's also why it's not finshed yet lol #i'm stopping way too much to look at it and go eeeeek! mode hahaha
    View Full
  • aj-thegreatest
    09.05.2022 - 2 weeks ago

    How did Andrea and Janna become a couples?

    They didn’t! Andrea is with Amanda Jacobs (aka StarFan13), who had Phoebe. Janna is with Ingrid Bloomgren, who had Dari (I did give both last names for her in Ch. 4, but oh well!).

    But Andrea and Amanda got together sometime after college. They were friends around the end of HS, but that was it. Andrea volunteered at the veterinarian clinic Amanda was working at, and they hit it off. Andrea found her excited energy very endearing lol.

    Janna and Ingrid were very close in Highschool, and a lot of people assumed they were dating. They never confirmed or denied anything…until they handed out wedding invites. They both have a dark, weird vibe so them being together made sense. If anyones blanking on who Ingrid and Andrea are, here you go!

    #star vs the forces of evil #svtfoe#starfan13 #cordelia and phoebe #phoebe#dari#🔮#💗 #this would’ve been cleared up if I drew our Phoebe’s info like I planned…sorry! #that will come out once my arm stops acting up #i finshed her reference but I have another pic planned to go with it
    View Full
  • michaun
    06.05.2022 - 2 weeks ago

    Fatin being done with Leah same girl same

    #the wilds #i have fast fowarded through all boy scenes so i finshed ep 1 in like 15 minutes 🫠 #maybe im a lil harsh on leah but i just dont like her at all like not even a little bit #sarah can't even make me like her
    View Full
  • crescentmp3
    06.05.2022 - 2 weeks ago

    why am i so terrible at swallowing pills

    #im dying 👍 aha aha pls send help #sigh #im so sick #and i have to go to school #god im so fucking. drops over dead before i finsh my sentence #♚ — rambling !
    View Full
  • enden-k
    04.05.2022 - 2 weeks ago

    going through abandoned wips and found this angwy lil man

    #i hoenstly cant remember if i posted it with a sketch dump or not but ajkcsbk ehh #dont wanna finish it but also dont wanna let it rot AHHA #im looking for anything i could finish before burbday but none of the wips i feel like finshing what it this #*is #in the end ill just dont apparently AHHA #wip #tbd i think??
    View Full
  • pumiinpatches
    01.05.2022 - 3 weeks ago

    master plan to lose followers

    #i will finsh it #this is a threat #shitpost#hastune miku#homestuck
    View Full
  • orhideintheclosets
    30.04.2022 - 3 weeks ago

    i need to sleep but i can't please help me

    #taylor.txt #my head hurts #my cat is running around knocking things over #im forcing myself to finsh this oneshot but. i might write an update to a different fic instead
    View Full
  • fierrochasings
    30.04.2022 - 3 weeks ago

    reading lore olympus while being a pjo fan:

    #an di just finshed toa #/j i guess 😒 #like. yes lo apollo is horrible #but my brain says pjo apollo #so
    View Full
  • loving-august
    30.04.2022 - 3 weeks ago

    i’ll definitely try editing an audio T-T

    #๑.rambles #wait until i'll finsh the wrong output that i made !!
    View Full
  • yanara126
    29.04.2022 - 3 weeks ago

    You know, another reason why I like that spy theory  for Joker and Chakwas  from that one post I reblogged like a week ago is that it means especially Anderson and Hackett had a decision to make. Do we let Cerberus cut around Shepard's corpse on the vague hope that maybe they'll actually succeed with their insane plan, or do we raid the terrorist facility we now know exists and give Shepard a proper funeral? And they went for the flimsy hope of option A.

    #mass effect #i may be working on a thing #if i ever do finsh it it will be long though I am slow #I am obsessed with the idea though not gonna lie
    View Full