#wild lu Tumblr posts

  • anicyz
    18.05.2022 - 37 minutes ago

    You ever write something and think, I’ve done it, this is the most relatable thing I could have written. Cause:

    “Warriors woke up cold.

    His whole torso was cold except for his neck.

    He squinted up at the ceiling in dismay when after a few moments of laying there the temperature did not improve.”

    #attempt at a silly opening to a scene #Wild may or may not have stolen his shirt while he slept #lol let’s make this a continue the scene thing #that seems like it could have some great outcomes #lu warriors#lu wild#linked universe #me to Warriors. me to
    View Full
  • jabthemoth
    18.05.2022 - 3 hours ago

    My phone's auto-generated slideshow feature decided to completely eviscerate me today

    Why yes, I would love to watch a 25 second long slideshow of my perfectly real, three-dimensional and not at all fictional boyfriend Wild, set to Toxic by Britney Spears

    #Jabberings#Linked Universe#linkeduniverse#lu Wild #I would post the video itself but I feel like it might be one of those things only I find funny #I might if anyone wants to see it. just know it's quite incomprehensible (as all auto-generated things are)
    View Full
  • the-one-and-only-wild
    18.05.2022 - 9 hours ago

    Someone left their nasty wig on the floor at my job, I am ready to commit arson over this. My coworkers waited a half hour for me to start work to make me throw out the wig. Please take me adventuring so I don't have to do retail to survive. For the love of the three TAKE ME WITH YOU

    wh. why would you leave your HAIR behind

    #a wild ask appeared #lu rp #of course you can come #im just gonna need you to send me your life insurance policy
    View Full
  • science-lings
    18.05.2022 - 11 hours ago

    I firmly believe Daruk and Time would be great friends. Time gets Gorons and Zoras better then most and he has to much in common with Daruk not to be instant best friends. Sky may be the only person with the patience to see past all of Revali's Revaling. I don't have anyone I feel would be closer then anyone else for Urbosa except maybe Warriors, bonding over experiences as leaders. I also cant help but put Mipha with Legend. Cant explain that one tho.

    ooooh I like these. I would like to add that Revali would totally bring out Sky's sarcasm. He totally reminds Sky of Groose but on opposing sides of the Twink-Hunk spectrum. He'd take one look at Revali!Wild and immediately diagnose him with insecurity.

    I think it would be super interesting to have Mipha!Wild being super nice and gentle with our favorite grumpy veteran who really does desperately need someone to be unapologetically kind to him. She would see right through his callous act and pat him on the head a few times. This makes Wild a little embarrassed when he's given back control of his body.

    Urbosa is a total warrior mom so at one moment she would be using Wild's body to help with battle plans and like ten seconds later she would be giving Wind a ride on her shoulders.

    Wild just see's Time's Goron tattoo and doesn't have a second to think before Daruk is using his body to start his quest to becoming besties with our (physically) eldest hero.

    #i also think that Urbosa and Time would get along scarily well #they both have parental streaks and can be very mischievous with pranks meant to scare the shit out of people #idk im still thinking of specific scenarios that I can write about lol #linked universe#lu champions#lu wild #linked universe wild #lu witch wild #ask andromeda
    View Full
  • lukasspookas
    18.05.2022 - 11 hours ago

    Have some Linked Universe Chain doodles! My iPad pencil is still broken so I'm very sorry I haven't been able to do much "finished" art.

    Note: the writing beside the Twi drawings at the top reads: "twi gets facial hair cuz I said so," and "It's patchy and he should really shave."

    View Full
  • cafecourage
    18.05.2022 - 13 hours ago

    Otome game addiction shdjdjjd

    🐰

    Your right, but I don't want to be called out about it.

    I dont know how to explain why this guy:

    I-

    I didn't mean to use this picture but I found it in my library... and you know what? Yeah that's Warriors.

    fck

    ok

    man

    I don't need you see me yearn for Jonah on main.

    #twilight (not lu) speaks #carrot cake #Wild is Fenrir
    View Full
  • science-lings
    17.05.2022 - 15 hours ago

    Hey, does anyone have any ideas about who of the chain would get along with of the champions? I may or may not be planning something with that possessed Wild idea…

    #I guess it can be outside of the chain but I don’t wanna go too crazy with the amount of characters lmao #linked universe #linked universe wild #lu wild#lu champions
    View Full
  • sailforvalinor
    17.05.2022 - 19 hours ago

    LU Boys as Some of My Favorite Games/Game Franchises

    Time: Shadow of the Colossus

    Warriors: Fire Emblem

    Twilight: Stardew Valley

    Sky: Knights of the Old Republic

    Legend: Final Fantasy

    Wild: Professor Layton

    Hyrule: Kid Icarus

    Four: Kingdom Hearts

    Wind: Monkey Island

    #confession: I haven’t finished shadow of the colossus yet #i can defend these if you wish #linked universe#linkeduniverse#lu time#lu warriors#lu twilight#lu sky#lu legend#lu wild#lu hyrule#lu four#lu wind
    View Full
  • muricansteller
    17.05.2022 - 19 hours ago

    Wild: I think I could be a great mentor!

    Twilight: Who lied to you.

    Time: I'm not so sur-

    Legend: Kid won't last five minutes.

    Sky: Now guys let's be supportive.

    Warriors: Yeah I think he'll do fine. What's the worst thing that could happen?

    Many years later...

    Wild, as a ghost: NO NO-YOU PUT THE BOMBS DOWN FIRST THEN FIRE THE BOMB ARROWS!

    The hero after him: B-but sir the forest is close by and I really don't want to get arrested again.

    Ghost Wild: Small price to pay for victory.

    Ghost Legend staring down Ghost Sky: So you were saying?

    Ghost Sky, concerned: Shut up please.

    #loz#zelda au#zelda memes#zelda oc#incorrect quotes #lu but not quite #I don't think Wild would be a bad mentor but #it is kinda funny tho #thinking about Wild trying to pass on his crazy nature to a gentle Link #ghost links
    View Full
  • massivetyrantduck
    17.05.2022 - 1 day ago

    lu incorrect quotes again

    Twilight: :)

    Wind: >:(

    Twilight: Turn that frown upside down!

    Wind: ):

    View Full
  • skoofie
    17.05.2022 - 1 day ago

    Wild and Leggy bonding 🥺

    He loves it

    #linked universe#lu legend#lu wild #this was an excuse to draw baby leg ngl #look at him…. #also the cap of legend in botw is low key just links hair if he styled it #I’m not wrong #they’re literally twinning hairstyles #baby leg just looks less feral
    View Full
  • itsjjanos
    17.05.2022 - 1 day ago

    Remembrance

    #ART STUFF #linked universe wild #lu wild#wild lu#linked universe#fan art#fanart #linked universe fanart #linked universe au #lu fanart#digital drawing#sketching
    View Full
  • anicyz
    17.05.2022 - 1 day ago

    I had an idea for your speedrun!Wild story: Wild goes through a science phase where he obsessed with learning how to interact with the environment: like what things are magnetic? What things burn well in fire? Does it sink or does it float? What things explode? What happens if I put it in soup? And so on, annoying, scaring, and giving the rest of the Chain headaches, hahaha! (I can see Wind having a blast with this too.)

    Ooo I love this, in the 2nd chapter(which I finished the rough draft of literally today) I have a small bit about Wild’s understanding of the sheikah slate, which is bare minimum bar is on the floor. I can definitely pull the energy of ‘what it do?’ into him figuring out how the whole thing actually works, much to the dismay of everyone around him, into later chapters 😂

    #Wild exists to terrorize the others through the act of living #speedrun at your own risk #linked universe wild #lu wild#linked universe#ani replies
    View Full
  • just-some-brainrot
    17.05.2022 - 1 day ago

    wild: haha yeah i died, it kinda hurt…but the shrine brought me back and i’m all good now

    wind: woah that’s sick!

    hyrule: no, he said he got better, so he can’t be sick. that shrine sounds super cool though!

    four: he said nothing about being cold?

    time: that’s not sick or cool. it’s problematic

    warriors: but he said he un-died so that means the problem is fixed. that’s not problematic at all

    legend: ….

    legend: that’s trauma, you dense motherfuckers

    #there is a very big distinction between problematic and traumtic #it’s the thought that counts #and time was trying his best okay #you know what he was trying to get at #they’re just all…very…..VERY stupid #incorrect linked universe quotes #lu wild#lu hyrule#lu four#lu warriors#lu time#lu legend
    View Full
  • tanglerine
    16.05.2022 - 1 day ago

    no caption

    #come back after 3 months and i do this #lu warriors#lu wild #i like drawinf men in dresses #its all i have to say #men in maid dresses!! #accepting suggestions for more boys in dresses #angles sad and depressing art #my art
    View Full
  • the-one-and-only-wild
    16.05.2022 - 1 day ago

    Hi mr Wild :D I brought something *Holds up cucoo* Can you cook this for me

    Of course i can! How do you want it cooked?

    #a wild ask appeared #lu rp
    View Full
  • science-lings
    16.05.2022 - 1 day ago

    what if I wrote about Wild and Sky visiting the forgotten temple?

    #i love the parallels between these little guys at opposite ends of the timeline #still on my forgotten temple bullshit #linked universe#lu sky#lu wild
    View Full
  • link-up-the-universes
    16.05.2022 - 1 day ago

    Omg, Sky have stealth snark to get back at Groose is incredible. Also him having mean girl energy is kinda scary to think about, especially since I view girls as way worse then boys at being mean, cause they go for your integrity and and can you feel stupid without doing much honestly

    Honestly agree. He definitely wouldn't be mean all the time, but I think there's only a certain level of idiocy he can deal with. Legend and Warriors will bicker, and their words can sting. But when Sky is done with your bs, his words will fester.

    Sky: You're an idiot.

    Wild: Is that all you have to say? I broke the Master Sword again.

    Sky, internally: Give it time

    Much later:

    Wild: Twi, do you think I'm an idiot?

    Twilight: Yeah, a little.

    Wild: Goddess damn it.

    View Full
  • that-g3-artist
    16.05.2022 - 1 day ago

    2 types of big brothers, plus dad

    bonus featuring uncle wars:

    #linked universe#linkeduniverse #i am a very serious artist who takes my art very seriously #anyway i'm trying a new style for my shitposts #instead of just black lines on blank background #i like the messy colored look but i need to find something else for the bgs #idk i'm just experimenting we'll see if it sticks #anyways now to tag all these fuckers #lu sky#lu hyrule#lu twilight#lu wild#lu time#lu legend#lu wind#lu warriors#lu chain#lu memes #also whoops i forgot to tag #lu four
    View Full
  • xenoblade2010
    16.05.2022 - 1 day ago

    i do love the hc that twilight was wilds companion but it’s also so so funny considering how twilight acts in lu (against hunting, generally keeps wild from doing insane shit) vs how wolf link acts in botw (will literally kill anything in sight for any reason, including entire monster camps; literally always gets into trouble, usually just so he can kill more things)

    #linked universe#lu#lu twilight #wild: is he the w……(observes Twi behaving like a normal person) nooo that can’t be right #i was gonna draw this but i cant draw wolves so u just get the text post version
    View Full